דרעי יחזור לשולחן הממשלה? ח"כ בוסו בריאיון

מהדורת הבוקר No Comments on דרעי יחזור לשולחן הממשלה? ח"כ בוסו בריאיון

ח"כ אוריאל בוסו במהדורת הבוקר: "בסוף אנחנו בשולחן הממשלה ומנהלים את המדינה. אנחנו עושים הרבה חקיקה ימנית. לצערי, הקצב לא בדיוק כמו שהציבור רוצה"

צילום: דוברות הכנסת - דני שם טוב
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ אוריאל בוסו (ש"ס), שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר ׁׁ(ראשון) ואמר כי הם רואים במצב שבו דרעי אינו חבר בממשלה – עוול. "האיש הזה שלוש שנים החזיק את גוש הימין וכל הקמת הממשלה הזו בזכותו ובסוף הוא מצא את עצמו בחוץ. דרעי מתייעץ עם חכמי התורה. אני מאמין שהנושאים האלה גם על השולחן. הנושא הזה נמצא גם הוא בהידברות בבת הנשיא כחלק מעסקה כוללת".

בוס התייחס לרשימה ארוכה של נושאים אותם הציג המגיש דוד חכם ובהם הצליחה מחאת השמאל להכניע את הממשלה: "למרות כל מה שאמרת בסוף אנחנו בשולחן הממשלה ומנהלים את המדינה. אנחנו עושים הרבה חקיקה ימנית. הקצב לא בדיוק כמו שהציבור רוצה, נכון. יתכן שגם הרפורמה גרמה לזה. יש הרבה דברים חשובים שאנחנו עושים".

ביחס לבחירות ללשכת עורכי הדין, הביע בוסו תמיכה באפי נוה: "עו"ד ארז מלול הוציא הודעת תמיכה באפי נוה. אם אפי נוה יבחר המועצה תהיה הרבה יותר ימנית ולכן חשוב שעורכי דין מהימין ילכו להצביע ולא לתת ללשכה להתנהל כעוד גוף פוליטי שנלחם בממשלה".

בהמשך התייחס חבר הכנסת מש"ס לבחירות לרשויות המקומיות ובין היתר לערים בני ברק ואלעד: "לגבי בני ברק יש מכלול שיקולים. מה שבטוח זה שקולה של תנועת ש"ס יהדהד חזק בבחירות הקרובות בבני ברק. הכל פתוח. היא לא תהיה גלגל רביעי במרכבה ולא תשב מהצד ותתן לשחק בקולותיה".

לגבי אלעד: "קרה לנו פעמיים 'פשלה' שלא נבחר נציג שלנו לראשות העיר. יש לנו הסכם ברור עם דגל שתמכנו במועמד שלהם בפעם שעברה והפעם הם צריכים לתמוך בנציג שלנו".



0 תגובות